*Seriöst*

Hmm hur ska jag börja?
Joo... Kan inte änns fatta att det finns så dåliga bloggare som jag!!! Det är typ 100 år sedan jag har gjort inlägg nu -.-
Haha damp. 
Men men NU ska jag verkligen försöka blogga lite mer, kanske inte sådär varje dag men typ var annan!
Medans jag ändå håller på så kan jag berätta att skolan började igår. Äntligen en av dom äldsta på skolan HEHE. Och bara ett år kvar till gymmnasiet, Tider går så sjukt fort. Har dock ett problem med att jag vet inte vilket gymmnasium jag vill söka till :/(/(/(/

OCH GISSA VAD??? 
Jag ska åka till Matla i TTTRREE veckor with my best friend nästa år! HELT SJUKT! Även o det är runt ett år kvar så taggar man som f*n och pratar & planerar nästan varje dag! Vi som bara snackade allmänt om det och att det skulle varit kul, Var typ helt säker på att det aldrig skulle bli av. MEN MEN VAD HÄNDE?? VI ÅKER!!! ni kan inte fatta hur sjukt glad jag är!! AAhh!! HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0