Längesedan...

Tjenamors.
Jaa det är ju ett bra tagsedan jag blogga, Men känner att det kan vara kul att komma igång igen så att man  kan kolla tillbaka på det när man blivit äldre :)

Det har snart gått en vecka på sommarlovet ( från i onsdags ). Idag händer det inte så mycket, Hjälpa mamma att handla och kanske träna, And be with my friends (:
Det hära med basketen ska jag nog lägga ner nu... Det beror främst på att jag inte hinner mer övriga saker och att inte bakseten är lika kul längre, Tycker det är synd att lämna laget men samtidigt onördigt att gå dit när man inte tycker det är kul.

Nu kommer jag nog uppdatera massor och skriva lite onördiga saker. Men men jag tror att ni klarar er. Ha det bra.
Puss på skinkan.


Gammal bild på mig och min                
älskade hund Pesto :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0