HomE AgaiN

Har kommit hem efter en UNDERBAR helg i London med bästa mamma och min kompis och hennes mamma :)
Shoppat hela helgen (dock inte så mycket som jag trodde det skulle bli och ångrar att jag inte köpte en väska), Varit på madame tussauds och en Micheal Jackson Thriller, Den var GRYM!!
Så ett samanfattning på en underbar helg!
Sedan bara för att vara lite negativ så är jag så sjukt arg på skolan, Det är rena helvetet! Kommer hem och får reda på att vi har 30 sidor i kemi LÄXA tills på onsdag. Och sedan 100 F***ING sidor i so om krig! ORKAR INTE. Och prov på det! Sedan har vi även prov i Fysik och Biologi om drygt 2 veckor. Kan just nu bara säga FML!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0